Zamieszczony przez: dnia: 6 lipca 2016

Koktajle i szejki ze świeżych owoców i warzyw to pyszna i zdrowa przekąska, która ma same zalety: o poranku postawi Cie na nogi, w trakcie pracy doda energii, wieczorem jest idealną alternatywą na lekką i pożywną kolacje. Koktajle owocowe lub warzywne dostarczają organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Można je pić przez cały rok i najlepiej sięgać po produkty, które w danym sezonie są świeże, pełne witamin i pysznego smaku.

Jeśli brakuje Ci energii i czujesz, że potrzebujesz prawdziwej bomby witaminowej to przedstawiamy kilka przepisów na pyszne i wartościowe koktajle, które są źródłem wszystkiego co najlepsze dla Twojego organizmu.

Koktajl bananowy z mlekiem – banan, kilka plastrów ananasa z puszki albo kawałek świeżego, szklanka mleka. Wszystko zmiksować i odstawić na kilka minut do lodówki. Można dodać kilka listków melisy.

Koktajl z buraków, idealnie oczyszcza organizm. Dwa starte buraki, starty seler, 2-3 ząbki czosnku, drobno posiekana natka pietruszki, łyżeczka startego chrzanu, szczypta soli i pieprzu. Zmiksować albo wycisnąć w wyciskarce.

Szejk tropikalny jest bardzo sycący i orzeźwiający. Mango, dwie brzoskwinie, wyciśnięta limonka, jogurt naturalny, niecała szklanka mleka kokosowego, wiórki kokosowe, 3 banany.

Jest mnóstwo przepisów na takie kolorowe przekąski. Można je szybko zrobić i wszędzie zabrać. Doskonale nadają się do szkoły, pracy lub na trening aby dodać sobie konkretna dawkę energii.

Komentarze

  1. Monika
    6 lipca 2016

    Leave a Reply

    Ja zamiast kupować gotowych szejków ze sklepu sama je przyrządzam. Z reguły najczęściej z owoców ale warzywo czasem również dodam 🙂

Skomentuj


Możesz użyć tych HTML tagów i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*